19 kwietnia, 2025

Polacy zafascynowani reklamą hotelu: Krindżowe filmy i nowy fenomen na TikToku

Polacy zafascynowani reklamą hotelu: Krindżowe filmy i nowy fenomen na TikToku

Mniej znaczy więcej? Fenomen nowego trendu na TikToku

Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że działanie marketingowe mają całkiem inny charakter niż jeszcze kilka lat temu. Który znajdzie się na firmowym koncie na Instagramie czy TikToku. To, jak niewiele trzeba, aby osiągnăć sukces, udowodniła ostatnio firma Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju. Na nagraniu możemy zobaczyć przedstawicielkę hotelu, która pokazuje poszczególne miejsca w hotelu, sucho tłumacząc, do czego służą. Takim sposobem prezentuje jadalnie, gdzie „tu się je”, basen – „tu się pływa” czy saunę – „tu ciepło”. To jest pierwsza reklama, po której chce gdzieś pojechać

Cudowna reklama, introwertyczny vibe, świetnie! I to lubię, a nie jakieś sztuczne uśmiechy jakbyśmy się znali sto lat TikToka zalewa fala nowych filmików. Trend robi furorę. Sucha narracja, niezręczne ujęcia i szczerość do bólu. i sprawiają, że użytkownicy zanoszą się śmiechem. Ten sprytny pomysł na reklamę nie tylko pozwala na pokazanie potencjalnemu klientowi usług swojej firmy, ale również ociepla wizerunek. Jak pokazuje trend, . Udowadniają to komentarze, w których widać, że wszechobecna do tej pory reklama, której podstawą jest perfekcja, sztuczność i ukazanie produktu w jak najlepszym świetle, może powoli przechodzić do lamusa.

Trend szybko podbił platformę, a zachwyty użytkowników sprawiły, że sukces hotelu zapragnęły powtórzyć także inne marki. . Co więcej, powoli wychodzi on poza platformę, a ostatnio do promocji wykorzystał go nawet Polsat, prezentując nowe studio swojej śniadaniówki.

Czy to koniec tradycyjnego marketingu? Media społecznościowe mogą zmienić branżę. Firmy coraz częściej pokazują luz i decydują się na udział w trendach, które zapewnią im rozgłos i polubienia, nawet kiedy ich dokładnie nie dotyczą. Który zdecydował się na odważny ruch i zaczął zabierać głos w przypadku kąśliwych czy zaczepnych komentarzy użytkowników oraz pokazywać niektóre zabawne zachowania pasażerów linii lotniczych. Trend powoli przychodzi do Polski i coraz więcej firm decyduje się na luźniejszą politykę reklamową. Jak widać, .