Grupa Polsat – Interia po raz siódmy w tym roku odniosła sukces na platformie mobile wśród wydawców internetowych.
Według badań Mediapanelu, wydawca Interii oraz serwisów Polsatu osiągnął zasięg na poziomie 19,74 mln RU w październiku, co pozwoliło mu wyprzedzić Grupę RAS Polska, Onet.pl (19,64 mln RU) oraz Grupę Wirtualna Polska (17,95 mln RU).
Grupa Polsat – Interia wygenerowała najwyższy średniomiesięczny zasięg w okresie styczeń – październik, który wyniósł 19,07 mln RU.
W roku 2024 Grupa Polsat – Interia utrzymuje swoją pozycję jako niekwestionowany lider na platformie mobile wśród wydawców internetowych. Badania Mediapanelu potwierdziły, że wydawca Interii wraz z serwisami Polsatnews.pl oraz Polsatsport.pl osiągnął najlepszy wynik w październiku (19,55 mln RU). Dodatkowo, jest numerem 1 wśród użytkowników smartfonów i tabletów w okresie styczeń – czerwiec, nieprzerwanie zajmując szczyt rankingu w tej kategorii.
Grupa Polsat – Interia konsekwentnie umacnia swoją pozycję w różnych kategoriach tematycznych. Na przykład serwis Pomponik.pl jest liderem wśród serwisów plotkarskich w Polsce, osiągając zasięg na poziomie 5,95 mln RU w październiku, co pozwoliło mu wyprzedzić serwisy takie jak Pudelek.pl (5,66 mln RU), Plejada.pl (4,91 mln RU) oraz JastrzabPost.pl (4,25 mln RU).
Z kolei Zielona Interia (3,24 mln RU) od dwóch lat z rzędu zajmuje pozycję najczęściej odwiedzanego serwisu o ekologii w Polsce.
Grupa Polsat – Interia jest także miejscem pierwszego wyboru w Polsce wśród internautów (5,89 mln RU) poszukujących informacji na temat „Nauki i Technologii”. Dodatkowo objęła prowadzenie wśród wydawców serwisów pogodowych, osiągając zasięg na poziomie 7,83 mln RU.